Mittwoch, 6. Juli 2016

Заключний етап СП "Літні радості" обложка

Привіт усім🤗🤗🤗 
Сьогодні я хочу показати вам мою обложку до альбома, який я робила в рамках СП  "Літні радості" з Лєною Волчковою. Скажу відразу, що приймати участь в цьому  проекті мені дуже сподобалося. Альбом склався якось зовсім непомітно, легко і з великим натхненням🦄 Для себе відкрила багато талановитих дівчат 🎈 У всіх вийшли прекрасні літні альбоми🐝Мій альбом для маленького хлопчика Ленарда (Лені) вже буде в нього через місяць, oскільки він приїздить до нас у гості 🎉🎉🎉

Мій шеббі бук вийшов дуже пухкенький (7 см ввисоту), ніжний і я його дуже люблю😊
Обов'язковим елементом цього етапу була рамочка і надпис. У мене рамочка від ТМ "Iris", в якій сховалася маленька ракушка🐚 Надпис "Best photo" від Scrapbox✌🏼️ Також на обложці помістилися мереживні серветки і декілька кристалів від Prima Marketing 💦

А ось знову всі розвороти усіх етапів 🤗
 

Спинка альбома🍭

Ну і декілька деталей🐟🐚💦

Хочу подякувати усім, хто коментував мої розвороти😘 Мені дуже приємно було читати, що вони вам подобаються🤗 І хочу також подякувати Лєні Волчковій за проведення цього проекту😊 Дуже сподіваюся, що скоро вона проведе знову новий СП👍🏼
Усім бажаю гарного дня і багато натхнення 😉🐝🦄

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen