Donnerstag, 2. Februar 2017

СП "Весна. Відтінки ніжності" 1. Тиждень.

Доброго дня усім😊
Сьогодні я прийшла показати дві нові листівки для СП "Весна. Відтінки ніжності", який проводе Лєна Волчкова 😊
Побачивши палітру цього тижня 💜  oдразу вирішила прийняти участь, оскільки кольори для мені не дуже властиві... Рідко з такими працюю💜 Але все одно вирішила спробувати свої сили, тим більше листівки потрібні  "в хазяйстві"😂
 Обов'язковими елементами цього тижня є бусіни і лєнти. Ну звісно у мене є все 👍🏼
Шеббі лєнточка мені здалася навіть трошки грубоватою для цих робіт, тож я її просто перервала, що зробило її більш витонченою і волохатою😂 В якості бусін взяла бісер і напівбусіни від Prima Marketing.
Ось що у мене вийшло 😉

Банер цього етапу.
Зустрінемося в наступному пості де я покажу іншу листівку, да є у мене така "дурна" звичка робити листівки попарно😝


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen